اعزام دانش‌آموزان دختر هفتکلی به اردوی راهیان نور

محمود مؤمنی اظهار داشت: دختران دانش‌آموز هفتکلی به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

 

 

 



وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده اردوی راهیان نور دختران دانش‌آموز هفتکلی تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد.

 



معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش هفتکل بیان کرد: در این اردوی راهیان نور دختران دانش‌آموز به منطقه عملیاتی شلمچه در شهرستان خرمشهر اعزام می‌شوند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان هفتکلی همچنین با حضور در یادمان شهدای شلمچه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در عملیات‌های کربلای چهار و کربلای پنج را گرامی می‌دارند و مزار شهدای گمنام آرمیده در این منطقه را نیز زیارت خواهند کرد.

 

 

این مقام مسئول عنوان کرد: در قسمت دیگری از این اردو، دختران دانش‌آموز هفتکلی با نحوه برگزاری برخی از عملیات‌های دفاع مقدس به ویژه عملیات کربلای 5 آشنا می‌شوند.

 

 

به گفته وی، بازدید از مسجد جامع خرمشهر از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش‌آموزان هفتکلی خواهد بود که در این برنامه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا، سردار شهید سیدعبدالرضا موسوی و سردار شهید مصدق طاهری فرماندهان شهید سپاه خرمشهر گرامی داشته خواهد شد.

 

 

مؤمنی تصریح کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره و حماسه آفرینی‌های سردار کوچک دوران دفاع مقدس شهید بهنام محمدی‌راد نخستین شهید نوجوان جنگ تحمیلی در حماسه خرمشهر نیز از دیگر برنامه‌های این اردو است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 20:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |